برنامه های مهم برای یک رایانه (بروز شده)اینا هستند.

 

1.مرورگر ها    

امروزه مرورگر های زیادی ساخته شده اند ، شما میتوانید (نظر ما این است که ) اگر رایانه شما قوی هست ، مرورگر گوگل کروم را دانلود کنید و اگرنه اکسپلور اینترنت. اگر خواستید میتوانید از مرورگر های دیگر هم استفاده کنید. برای دیدن مطالب  و دانلود کلیک کنید.


2.برنامه های کتابخوان ( PDF و ...)

pdf خوان pdf خوان 

تا الان برنامه های زیادی برای PDF خوان ها بوجود آمده اند اما پیشنهاد ما ، این برنامه هستند که برای دانلود  و دیدن مطالب کلیک کنید.پیشنهاد ما ، برنامه ادوب هستش.

 

3.برنامه های مدیریت دانلود ( دانلود منیجر)

 

شما میتوانید برنامه های را از مرورگر ها دانلود کنید اما برای اداره و مدیریت آسان و ذخیره و ... و خیلی چیز های دیگر شما نیاز به برنامه هایی برای مدیریت دانلود دارید که ما برنامه پیشنهادی رو در قسمت دانلود گذاشته ایم.

برای دیدن مطالب و دانلود کلیک کنید.


4.برنامه های ضد ویروس (آنتی ویروس)

آنتی ویروس آنتی ویروس  

برای داشتن یک کامپیوتر باید توجه زیادی به جزییات مختلف مانند امنیت و میزان سلامتی داشته باشید. اگر به دنبال یک راه حل امنیتی هستید، به راحتی می توانید از آنتی ویروس ها  استفاده کنید، این نرم افزار ها با ارایه ویژگی های مختلف و مفید کار شما را ساده تر خواهد کرد.


5. برنامه‌های کاربردی اداری


ادوبز آفیس

این برنامه ها بیشتر آفیس هستند اما اگر شما حرفه ای هستید می توانید از فتوشاپ ها ، الاستر ها و ... استفاده کنید ، این برنامه بیشتر در اداره ها استفاده می گردد و یا برای کار های آنلاین.پیشنهاد ما آفیس ها هستند که در ایران بصورت کمتر مورد تحریم قرار گرفته است.